Firma LG Electronics nawiązała współpracę z serwisem Stingray Music, aby udoskonalić swoją bezpłatną usługę strumieniowego przesyłania dźwięku LG Radio+, dostępną z reklamami. Aplikacja, dostępna na telewizorach LG Smart TV z systemem webOS 6.0 i nowszym w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii oraz Korei, oferuje ponad 200 kanałów muzycznych oraz setki tysięcy utworów, które odpowiadają różnorodnym gustom słuchaczy. LG Radio+, dostępna w sklepie LG Content Store, na stronach aplikacji oraz portalu muzycznego w systemie webOS, ma nowy, intuicyjny interfejs, ułatwiający znajdowanie muzyki, podcastów i programów radiowych.

LG Radio+ wyznacza nowy standard w zakresie angażowania klientów, a my w Stingray cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę jako partner muzyczny nowej oferty. Muzyka jest uniwersalnym językiem i więzią łączącą nas ponad granicami i pokoleniami. Usługa LG Radio+ stanie się kolejnym łącznikiem dla wszystkich klientów LG, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.
Jim Riley, prezes Stingray Music USA
LG nieustannie dąży do udoskonalania doświadczeń związanych z LG Radio+. Nasza nowa współpraca z uznanym liderem branży, Stingray, zapewni właścicielom telewizorów LG szeroki wybór bezpłatnych treści, umożliwiając im korzystanie z ulubionych materiałów w dogodnym dla nich czasie.
Chris Jo, dyrektor centrum biznesowego platformy webOS w LG Media Entertainment Solution Company
O firmie LG Electronics Media Entertainment Solution Company
Firma LG Media Entertainment Solution Company (MS) jest uznanym innowatorem w dziedzinie telewizorów, sprzętu audio, wyświetlaczy i platform smart TV. Firma MS poprawia wrażenia związane z rozrywką multimedialną dzięki telewizorom OLED, znanym z doskonałej czerni i doskonałych kolorów, oraz telewizorom LCD QNED klasy premium, wszystkie oparte na spersonalizowanej platformie smart TV webOS. Firma MS oferuje również rozwiązania informatyczne (monitory do gier, monitory biznesowe, laptopy, projektory, urządzenia chmurowe i wyświetlacze medyczne), a także rozwiązania w zakresie oznakowania (oznakowanie Micro LED, oznakowanie cyfrowe, wyświetlacze dla branży hotelarskiej i rozwiązania w zakresie oprogramowania do oznakowania), które mają na celu maksymalizację wydajności pracy klientów i zapewnienie wysokiej wartości. Więcej informacji na temat firmy LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.
O platformie webOS
Platforma webOS od ponad dziesięciu lat zasila telewizory LG, zdobywając uznanie dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi, który umożliwia łatwą nawigację i personalizację. Dzięki rosnącemu ekosystemowi globalnych partnerów, webOS ma napędzać przyszły rozwój LG w zakresie wielu urządzeń i doświadczeń poza domem. LG Channels, ekskluzywna bezpłatna usługa streamingowa firmy LG, oferuje szeroki wybór programów premium na żywo i na żądanie, w tym filmy, programy telewizyjne, wiadomości, sport, komedie, anime i wiele innych. Dzięki stale rosnącej liczbie kanałów właściciele telewizorów, inteligentnych monitorów lub projektorów LG mogą łatwo znaleźć swoje ulubione programy, uruchamiając aplikację LG Channels. LG Channels jest również dostępne dla telewizorów samochodowych i hotelowych. Więcej informacji na temat systemu webOS dla telewizorów Smart TV można znaleźć na stronie LG.com.
O Stingray
Stingray (TSX: RAY.A; RAY.B), globalna firma zajmująca się muzyką, mediami i technologią, jest liderem branży w zakresie transmisji telewizyjnych, streamingu, radia, usług biznesowych i reklamy. Stingray świadczy szereg globalnych usług muzycznych, cyfrowych i reklamowych dla marek korporacyjnych na całym świecie, w tym kanały audio i wideo, 97 stacji radiowych, treści wideo na żądanie w ramach subskrypcji, kanały FAST, produkty karaoke i aplikacje muzyczne oraz treści infotainmentowe do samochodów i na pokładzie samolotów. Stingray Business, oddział firmy Stingray, dostarcza komercyjne rozwiązania w zakresie muzyki, reklamy w sklepach, cyfrowych oznakowań oraz analiz konsumenckich i opinii opartych na sztucznej inteligencji. Stingray Advertising jest największą siecią reklamową w Ameryce Północnej, dostarczającą cyfrowe komunikaty audio do ponad 30 000 głównych punktów sprzedaży detalicznej. Stingray zatrudnia blisko 1000 pracowników na całym świecie i dociera do 540 milionów konsumentów w 160 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie stingray.com.